Tbaltn merhaba yazınıza denk geldim amelıyat olduk yeni bir hafta oldu okadar sessız uyuyor ki nefes alıyor mu diye bakıyorum şimdi iyileşme sürecindeyiz sadece çok az hırıltı var oda ödemlerden sanırım bir burnumuz hep tıkanıkdı o bile açılmış bende alerjı yaptırdım çıkmadı iri de bagdemcıge sahıptık uykuda nefes tutuyordu artık korkmayın herşey onların iyiliği için iyi bir doktor bulursanız herşey daha kolay oluyor