Busex Merhaba hanımlar birşey sormak istiyorum mayalı hamur poğaça yapmaya kalktım ben 🤣 çoğu malzemem de soğuktu zaten ay canım hemen yemek istedi direk fırına atsam bişe olur mu pişer mi sert mi kalır
iki_prens_annesi_ Busex taş gibi olur malzemeye yazık olmuş bende çok sabırsızımdir pogacalarim hiç tutmaz
Fatma69 Busex fırını biraz ısıtın 50 derede orada mayalansın 20 dakika kadar sonra cıkarıp şekil verin 10 dakika da tepside mayalansın puf puf olr
karadenizl Busex kabartma tozuyla yapılan poğaçalar var ondan yapsaydın keşke cnm onlar direk fırına giriyo sen mayalı yapmışsın en az 1 saat beklemelisin
Busex Fatma69 fırına 50 derece de açık mı olmalı fırın ? Çıkardıktan sonra sıcak sıcak iç harcını mı diziyorum? Ve tepsi de üstü açık sekılde mi mayalanacak
Busex karadenizl çıkarttım fırından yumuşak olmuş sert değil.ama içinin bazı kısımları hafif hamur gibi kalmış nedendır sizce ? Dışı pişmiş altı da pişmiş ama içinin bir kenarı hafif çiğ gibi hamurumsu