dilara_0 Deletedmom_115 sizin faturanız 30gb tanımlıdır o zaman o yüzden faturanızda ne kadarlık internet, sms, dk varsa o kadar ücretsiz yükleme yapıyor 🥰
dilara_0 Deletedmom_115 ya 2222 ya da 2200 a 30. YIL yazarak faturanız bir ay boyunca ücretsiz yüklenmiş oluyor. Bende denedim 15 GB 1250 dk 250 sms hakkım vardı kendi faturalı hattım 1 ay ücretsiz olarak tanımlandı yeniden. 🥰
Deletedmom_115 dilara_0 babama felan yaptım canım belki de onun tarifesi 30 gb dir bilmiyorum artık 🎉