narekusum Merhaba. Bende kızımda kabızlık , makat çatlağı çektim hala da uğraşıyoruz. Gastroenterolojiye de 6 aydır tedavi görüyoruz son aşamadayız artık. İlk zamanlarda çatlak tedavisi için krem , şurup ama makata sürmemizi istemişti , birde lif kaynaklı bir destekleyici ve dulcosoft kullanmıştık. Makat çatlağımız çok şükür geçti o süreç çok zordu kanaması olmuştu bir defa. Ama her sabah kahvaltısında dulcosoftu kullanıyorum. Çatlaktan dolayı yaşadığımız korkudan kakasını hala çok zor yapıyor kasıyor , sıkıyor bazen 1 saat sürüyor yapması destek olmadan yapamıyor hala yavrum. Doktor kabızlığına veya ishaline göre dozunu ayarlamamı istemişti bu şekilde üstesinden gelmeye çalışıyoruz. Çok geçmiş olsun , acil şifalar dilerim yavruna 🌸