Sevgili anneler selamlar. 3 ay 20 günlük oğlum anne sütüyle beslendi hep fakat son 1 haftadır sütümde bir azalma olduğunu ve oğluma yetmediğini farketmeye başladım. Öncelikle bu zamana kadar her emzirme sonrası 1 saatte şişen göğüslerim 4 saat emzirmesem dahi yumuşak kalmaya başladı, oğlum emerken huysuzlanmaya ve ağlamaya başladı, hem emzirmeden 20 dk sonra biberonla sağdığım sütten verince sanki yeni emzirmemişim gibi davranıyor, eğer sağdığım sütler olmasaydı bezide yeteri kadar dolmayacaktır. Sizlerde böyle durumlarla karşılaştınız mı? Sütünüzün yetmediğini ( çişli bez hariç) nasıl anladınız? Mamaya geçme kararınız nasıl oldu? Benide aydınlatırsanız çok sevinirim şimdiden hepinize teşekkürler