Bibebek_ Aysegul___ boşanma sebebine ve çocuğun yaşına göre değişkenlik gösterebilir. Bir arkadaşım boşandığında 3 yaşındaki kızını babası kısıtlı görüyordu. Arkadaşım da yanlış yollara saptı, eski eşi de ispatlayıp karşı velayet davası açınca mahkeme tam velayeti babaya verdi. Anne şu an ayda 1 görüyor bir de özel günlerde kısıtlı gün ya da saatte görüyor.
zehra1998 Aysegul___ bunu sen bileceksin eşinle neden boşanıyorsun nasıl biri Yani şeytanın sol bacağı olan bir adamdan mı boşanıyorsun
Marianne Aysegul___ eşinizle medeni bir şekilde boşanıyorsanız ve çocuğuna siz yokken iyi bakacağından eminseniz ortak velayet olabilir. Eğer eşiniz öyle bir insan değilse tabiki tek taraflı tam velayet talep etmek gerekir.
diemutter Aysegul___ Nasıl açtınız ? Bende suan bu dönemdeyim. 5 kuruşum yok, Almancam yok . Nereye basvurdunuz kısaca bılgılendırebılırsenız cok sevınırım
zehra1998 Bibebek_ yanlış yol dost hayatı vs mi uyuşturucu mu şuan hep anneye veriliyor bu da sıkıntı baba da vazgeçmiyor
Bibebek_ zehra1998 dost hayatı, alkol, uyuştrc. kumar vs. Aileyle ilgilenmeme, ailesinin maddi, manevi ihtiyaçlarını imkanı varken karşılamamak vs bu gibi şeyler. Bildiğiniz avukat varsa onlara danışın daha net bilgi verirler.
Aysegul___ Miaaveben beni aldattığı için boşanıyorum madde kullanmıyor ama onda da kalsa bakamaz çalışıyor birde Türkiye ye dönmeyi düşünüyor . Ben ve oğlum suanlik Almanya da kalacağız .belki daha da fazla .
zehra1998 Bibebek_ yok ben kendim için sormadım arkadaşım yanlış yola saptı babası aldı çocuğu dedin ya arkadaşın ne yanliş yaptı dedim
Bibebek_ zehra1998 uyuşt. Gibi ortamlara girip çıkmış çocuğun büyümesi için sağlıklı bir ortam olmadığı için hakim babaya vermiş, bide çocuk evde yanlız kalıyormuş anne çalışmadığı halde. Babası ispat edince babayla kaldı çocuk.
diemutter Nasıl açtınız ? Bende suan bu dönemdeyim. 5 kuruşum yok, Almancam yok . Nereye basvurdunuz kısaca bılgılendırebılırsenız cok sevınırım
Aysegul___ diemutter merhaba size ulasabilecegim bir yer var mı Insta*ram gibi daha detaylı anlatıyım