annemioldumbensimdi_ Kızlar çocuklarınızın kıyafetlerini makinada kaç derece hangi ayar da yıkıyorsunuz. Ben hangisini denersem deniyim hemen solduruyor kıyafetleri Bilemedim artık ne yapacağımı
limonzeytinmom annemioldumbensimdi_ 40 derece 1000 devir. Hiç bir kıyafetimiz 3 senedir solmadı 2.kızıma giydiriyorum hatta
HamzasMomy annemioldumbensimdi_ 60 derecede yıkıyorum 2saat. Sabun tozu 30derecede pek çözülmüyormus diye duydum o yüzden sıcak programda yikiyorum.
annemioldumbensimdi_ yanaklibebek hangi programda yıkıyorsunuz peki Hassas Sentetik Pamuklu Gibi gibi hangisi ?
kimbumadam annemioldumbensimdi_ Yeniymiş Kaç derecede yıkıyorsunuz? Hızlı yıkama 28 dk 30 derece 1000 devirde yıkıyorum sürekli Leke çıkarıcı olarakta elite çamaşır suyu tozu öneririm salça bile çıkarıyor
annemioldumbensimdi_ yanaklibebek peki 30 derecede lekeler çıkıyor mu Bu aralar ishal devamlı üzerini değiştiriyorum ama lekeler çok az çıkıyor yıkayınca bide önce elde yıkıyorum
yanaklibebek annemioldumbensimdi_ ben hiç bir türlü leke çıkaramadım Çünkü beyaz sabun kullanmak istemiyorum zararlı o Boklu giyiyor 🙊😂
annemioldumbensimdi_ yanaklibebek e bebekten aldığım sıvı deterjanı kullanıyorum ama hiç işe yaramıyor. Hem lekeler çıkmıyor hem de ilk yıkamada renkleri hemen soluyor kıyafetlerin
annemioldumbensimdi_ kimbumadam 30 derece hassas programda yıkıyorum ama yine de solduruyor kıyafetleri
annemioldumbensimdi_ kimbumadam bazen 30 bazen 40 derece hassas programda 1000 devirde yıkıyorum yine de solduruyor kıyafetleri
yanaklibebek annemioldumbensimdi_ makine deterjan hepsi etken ya, deterjan değiştir bakalım Ama ben sabun kullanmıyorum zaten zararlı diye öyle kalıyor Çok da önemli değil kalsın nolcak
limonzeytinmom annemioldumbensimdi_ baby me deterjan ve yumusatıcı kullanıyorum. Lekeler için de baby me toz deterjan kullanıyorum 👍
annemioldumbensimdi_ yanaklibebek kızım daha küçük üstü batıyor devamlı lekeler çıkmıyor çoğunlukla öyle olanları da evin içinde giydiriyorum genellikle reklerin solması benim için problem