Kızlar oğlumun sol ayağı doğuştan içe dönük olarak doğdu doğduğu gün alçıya alındı 4 aylık olana kadar her hafta yeni alçı yapıldı şimdi de 3 aydır cırt cırtlı ayakkabı kullanıyoruz ama bana ayağında sıkıntı olacakmış geliyor yani tam anlamıyla düzelmedi başina gelen var mı yürümesinde bi sıkıntı oluyor mu