Busrak2 geçebilirsiniz ama şöyle durum var ebe Tülin bulur u sizde takip edin o da hamile doğurunca şayet mama verirsem 2 numaraya geçmem dedi Türkiye de denetimi yapılan tek mama 1 numara imiş. 2 numaranın çok bi espirisi yok dedi tam tersi denetleme bile olmadığı için hijyen olarak ne olduğunu bilmiyoruz dedi. Dilerseniz 1 numaradan devam edin ( ben olsam öyle yapardım bilimsel açıklama yazısını da göstermişti yayında)