Merhaba güzel anneler yeni yeni takıldığım bu konu normal mi yoksa zamana mı bırakmalıyım oğlum 20 ay oldu olacak bi kaç gün sonra ama hala konuşmak istemiyor televizyon telefon yok denecek kadar az belki 3 günde bir televizyon 10 dakika y var ya yok zorda kalmadıkça açmıyorum asla tercih etmiyorum yani velhasıl kıyas da sevmem her çocuk kendine özel çiçektir neyseki oğlum sadece kelime söylüyor mesela ( anneee, ver yerine meeeeme ,baba ,mama ,abi , dede böyle bu kadar bi de ayı 🐝 zeka kartları ve konuşmak için her şeyi gösteriyorum hayvan eşya ama sıfır zorlamıyorum ama geç mi kalıyor diye düşünüyorum 🤨 abimde çok geç konuşmuş benim 2 yaşını geçti abimin çocuğu oda hala konuşmuyor sadece kelime söylüyor. oğlum istediği şeyleri sürekli işaret ediyor gösteriyor eliyle ama durum böyle sizce bu durum ne zamana kadar normal buarada çok hiperaktif sürekli parktayız dışarıdayız sosyal ❤️