nrgcnr Bebegim 5 aylik ,emziriyorum . Son 1.5 aydir saclarim avuc avuc dokuluyor . Ön kisimlarda epey acilma oldu 😔 cinko, d vitamini , b12 eksikmis hap kullaniyorum.baska ne yapabilirim , ne zamana kadar suree bu dokulme . Tavsiyeniz var midir
Okyanusolmak nrgcnr benim de döküldü baya. Aynı o aylarda. 6. aya girdik dökülmesi çok çok azaldı ve saçlarım normale döndü. Umarım sizinki de öyle olur ;) hormonlardan dolayı dökülmeyen saçlar birden döküldüğü içinmiş bu. Kel kalmazsınız diye düşünüyorum