orkidecicegi bebeğime devletin verdiği demir ilacı kabız yaptı onun yerine hangi damlayı kullanmalıyım
Anatotales orkidecicegi süt alerjisi yoksa eğer sidefer kullanıyoruz kabızlık yaşamadık temiz içerikli kilo başına 1 damla damlatıyorum
gliz87 orkidecicegi ama biz 8.5 aylık olduk hala 4 damla veriyorum bize kilo başı diye bişey demediler
orkidecicegi Anatotales herhangi bi alerjimiz yok 7 buçuk kiloyuz günde 7 damla mıyani devletin verdiğinde 4 damla yazmıştı ama ilaca göre mi değişiyor
adabayb Anatotales bende sidefer kullanıyorum 0.5 ml olarak dedi doktorum kilo başına diye söylemedi sizin nasıl ?
Anatotales orkidecicegi evet bu ilaç kilo başına bir damla. Dolapta muhafaza ediyorum 7 kiloya 7 damla 8 oldu 8 e çıktık mesela şimdi
Anatotales adabayb adabayb kilo başına 1 damla dedi doktor eczane de aynı şekilde 8 kilo şuan 8 damla damlatıyorum
adabayb Anatotales Allah Allah benim doktorum da iyi bi doktor aslında docent yani bide yanlışlık yaptığını düşünmüyorum ama yarın mesaj atıcam doktoruma tekrardan
Anatotales adabayb belki kilosunun denk gelen mg mı o kadardır o yüzden öyle söylemiştir size direkt aklınız kalacaksa sorun elbette 🙏🏻 bana da yazın :)
zeynepgevil Ben bestiron kullanıyorum içinde zeytinyağı var verdiğim gibi kakasını yapıyo ama sağlık ocağındaki de kabız yapmamıştı bu daha temiz içerikli diye doktor verdi
cennetlerim Ben dün 4 aylik kontrole götürdüm Ferrum yazmış doktor bugün başladık oğlumun zaten kaka problemi var inşallah kabızlık yapmaz
orkidecicegi cennetlerim 4 aylık kontrolünde doktorun bana vermedi hiçbir şey demedi sağlık ocağına gittiğimde aşıya orda verdiler 4 gün kullandım sonra fark ettim çocuğum kakasını yapmıyor bende onu bıraktım bugün kakasını yaptı çok şükür
cennetlerim cennetlerim bide bu bittiğinde tekrar mi almamız lazım ne zamana kadar kullanılıyor demir ilaci biliyormusun acaba
orkidecicegi cennetlerim sağlık ocağında 1 yaşına kadar kullancaksın dedi ama bilmiyorum doktorlar ne diyor