edos123
3 saati geçirmeyin bence ilk bir ay 2 3 saati hiç geçirmedim. 40 çıktı asla ellemedm 4 5 saat aralıkla kendi kalktı 2. Ayında 5 6 saat 3.5 aylık olduk 7 7.30 saat uyur asla ellemiyorum. Tabi doktor onayıyla kilomuz güzel. Bence ilk 1 ay mutlaka 2 maksimum 3 saatte bir beslenmesi gerekiyor