gulennurcakmak ha gi marka demir damlasi alirsaniz alin ilk basta bi kabizlik sureci olabilcegine kendinizi hazirlayin. Simdiye kadar sadece anne sutu/formul mamayla beslenen bebeginizin sistemine yeni bisi ilk defa yuklencek, bunyesinin tepki vermesi kabiz/ishal olmasi cok normal. Bu ek gida tadim asamasindada olcak bi süreç ama geciyo endiselenmeyin. Kendi adima bu kabizliktan dolayi kizima piyasadaki butun demir damlalarini denedim diyebilirim en son newvit baslatti doktorumuz, 17aylikken biraktik kan tahlili sonuclarina gore. Gayet iyi geldi benim kizima. İlk baslarda 1 2 damla limon, portakal, mandalina damlatirdim emilimi kolay olsun diye. Sonradan 1 cay kasigi karadut ozune damlatip icirmeye basladim. Sifa olsun bebeginize☺️