cerenkkee iyi akşamlar, benim ihtiyacım olmadı ama kullanan arkadaşlarım çok memnun, 1-2 kullanmaya etki etti diyorlar. Art de huile marka doğal yağlar vs üretiyor. Anlaşmalı eczaneleri var. O eczanelerde pişik losyonu hazırlatıp alıyorsunuz. Sprey şeklinde sanırım. Baya da ünlü bi marka belki duymuşsunuzdur. Tamamen doğal ve temiz içerikli