sahra085 Maternalmom-_- Ben Laboquik kullandım, bir de stok yapmıştım ama 3. de hamile kaldım 🙈 Elimde kalanları da dolap ve gardropsta satışa koydum bu arada.😅
Anatotales Maternalmom-_- insanı daha çok strese sokuyor onlar günü gününe yaptım kalmadım. Sonra hepsini çöpe attım. Mum duruşu esprisi yapıyorlardı tekte kaldık diye kızlar ay deneyeyim nolur ki dedim ve hamile kaldım 😅
Maternalmom-_- Anatotales hadi ya 😂 ben de duruyorum ama onla bi ilgisi yok dedi doktorlar nasip demek k
Anatotales Maternalmom-_- hshshhs şansa benimki de 😅 ama her ay hamile kalma şansı artıyormuş ilk ay %18 2. Ay %25 gibi bende 3. Ayda kalmıştım