xbebegimx Betyyyy1 siveno kullaniyoruz kizima da kendime de, yapisi yogun ama beyazlik birakiyo biraz iyice yedirmek lazim
Betyyyy1 xbebegimx sivenoya karşı bi ön yargım oluştu çünkü bebeğim ilk doğduğunda çamaşır deterjanını almıştım bir gram mı leke çıkartmaz hiç memnun kalmamıştım. Şimdi güneş kremini almaya korkuyorum açıkçası yine memnun kalmazsam diye