Herkese merhabalar sevgili anneler, 22 aylık oğlumda mevcut beslenme bozukluğundan ötürü bugün duyu bütünleme terapisine başlamaya karar verdik. 1 aylık bir süreç bizi bekliyor. Daha önce bu terapi yöntemiyle başarıya ulaşan var mı? Süreç hakkındaki deneyimlerinizi benimle paylaşabilirseniz çok sevinirim. Kaygılıyım ve sanırım olumlu hikaye dinlemeye ihtiyacım var 🌸