Tesettürlüyüm bebeğim 4 aylık evdeyken hep bende durmak istiyor beni görünce heycanlsnıyo gülüyo evin içinde hep saçım açık olurum. Ama dışarıya çıktığımızda beni tanımıyor sanırım hep ağlıyor benide istemiyor konuşuyorum gülmüyor bakmıyor bile ne yapmalıyım bilemedim