Benim bebeğim 4 bucuk aylık bu ay çay kaşığıyla günde birkaç kez veriyorum bulunduğum il çok sıcak çocuğun dudakları kuruyor uyanınca filan ebe de verebilirsin az az dedi ama 2 ay erken bence aslında 6 aydan önce verilmesine gerek yokmuş bir de bebek emiyor zaten su ihtiyacını karşılıyor benim bebeğim emmiyor sadece mama