Hanımlar bu yaşta diş dönemi oluyor mu ya bır haftadır çok iştahsız hıc birşey gerçekten hiçbir şey yemiyor.. Sevdiği çikolata bisküvi bile yemiyor.. Ve çok huysuz dün gece sabah 4 e kadar ağladı huysuzlandı.. Ağzina bakmaya çalıştım ama bakamadım.. Bu akşam da ateşı 37,6 ve sürekli huzursuz acaba diş dönemi mi