Kızlar merhaba 18 inde Doğum yaptım çıkarken analık raporunu istediklerini. E devlet üzerinden gorebilecegimi söylediler ama hala yok bugün gittik gördüklerini ama tekrar girceklerini söylediler analık rapor başlama tarihi var bitiş tarihi yok . Bu süreç nasıl ilerliyor acaba ne zaman doğum param yatar ve analık raporunu nasıl görebilirim ve nasıl başlatabilirim işlemi