İyi akşamlar kızlar bebeğim 6 aylık ek gıdaya başlayacağız daha doğrusu tadımlara (tadımlara önem vermemin sebebi kızımın alerjik olması) 3 gün kuralını yapacağım ama nerden nasıl başlamalıyım (yoğurt veremiyorum süt alerjisi var) günün hangi öğününde vermeliyim (emmiyor sadece mama alıyor) bilemiyorum kafam çok karıştı. Bazı yerlerde zeytinyağı ekleyin diyor ama 1 çay kaşığı tadımın nesine ekleyeceğim zeytinyağı eklersem verdiğim sebzenin tadını alabilir mi bilemiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim