ilknurcelik 3. Tüp bebek denememizde kavuştuk oğluşuma. Bu süreçte o kadar çok doktora gittik ki bebek doğdu ıhh etse doktora koştuk ilk 3 ay 🙈şimdi anladım ki bebekler ağlar haliyle tüp bebekler de 😍Sizler nasılsınız tüp kardeşler ❤️