Bebeğim 7 buçuk aylık 5 gündür adetim gecikti hala olmadım hamile olacağımı sanmıyorum test aldım bugun bişey çıkmadı acaba hamile olma ihtimali var mı korunuyorum çok korkuyorum çünkü daha kızım küçük ve ben ikinciye hiç hazır değilim psikolojik olarak ağır geçiriyorum böyle adet gecikmesi normal mi