betussbugraa Merhaba anneler bugün bebeğim 2. Ay aşılarını oldu. Aşıdan sonra ateş ne zaman çıkıyor?? Gece kontrol için kaç saate bir kalkmalıyım onu düşünüyorum
Kaaninannesi17 betussbugraa bebegimin 12 den sonra cikmaya baslamiti gece hatta 4 . Aydaki de ayni sekilde gece cikti 38 i gorunce bir cay kasigi kadar calpol verdim rahatladi o zaman siz yinede saat basi kontrol etmeye calisin belkide hic ates olmayabilir cocuktan cocuguda degisiyor gecmis olsun
112canan betussbugraa yaklaşık 4-8saat içerisinde ateş beklenir ama her bebeğin tepki süresi farklıdır.. bebekler genelde ateş yükselince ağlar, huzursuzlanır .. mutlaka sizi uyandırır ama bebeğiniz daha önce ateşlenmediyse ve ateşe tepkisini bilmiyorsanız her iki saatte bir ya da emzirmeye uyandıkça ölçebilirsiniz.. hatta oda ısınız müsaitse zıbınla yatırıp çorap ve eldivenle uyutabilirsiniz.. 🌼🤗
dilberhala1 betussbugraa Bizde ateş olmadı tabi sizde olmayacağı anlamına gelmez aşılar yapıldıktan genellik 12 24 saatte ateş beklenir. Siz yine her 2 saatte bir ateşine bakın 37 ateş sayılmaz bu arada. 38 olursa 1 çay kaşığı calpol verin. Ateş düşmezse 4 saat sonra tekrar 1 çay kaşığı verebilirsiniz. Üzerini 1 kat bırakırsınız çoraplarını çıkarmayın ama ateş olursa
Mnktrtaaa betussbugraa benim kızımın çıkmadı bi hafta oldu yaptıralı inşallah sizinkide çıkmaz ben gece nolur nolmaz alarm kurdum iki saate bir ben kalktım bir eşim sırayla kontol ettik
keremsmom78 Bizim bir hafta oldu ben huzursuzlanınca ateşi olmadan calpol verdim ama ona rağmen 2 saat sonra akşam 9,5 gibi 38,6 kulak içi 39 ateşi gördüm acile gittim yarım parol fitil verdiler düştü
Adasmom_ betussbugraa aşıdan bizimde ateş olmuyor fakat aksama doğru aşırı bir huzursuzluk yada ağrı yaşıyor yaşadığı zaman calpol veriyorum yarım saate geçiyor doktorunuza yazdırın evde bulunsun