muzicelerim2 İki yıl önce normal yaptım ama öyle kötü insanlara denk geldim ki kendimi Kurbanlık gibi hissettim Doğur geç ölücem sandım yine doğum yaklaştı mecbur aynı hastane olucak gibi en yakın hastane olduğu için ve normalden aşırı korkuyorum sezaryende zor napicam bilmiyorum 😵 ne doktor ne ebe ne hemşire hepsi suratsız bisey sormaya gelmiyor azarlar gibiler
dilmcao muzicelerim2 benimde oyle gecmisti ilk doğumum ama ikinci mecburi sezaryen oldum normal her halukarda hem anne hem bebek icin daha iyi
Themom_ muzicelerim2 İnşallah iyi insanlarla karşılaşırsınız bu doğumunuzda Ben isteyerek spinal sezaryen oldum hic zor geçmedi 4. Saatte ayaktaydım doğum yaptığım gece kendim baktım bebeğime eşim lohusa olduğu için uyudu 10. Günde de tamamen iyileşmiştim☺️
hatice_26 muzicelerim2 ilkini maşallah normal doğum yapmışsın böyle bir imkanın varken bence ikinciyide normal bir şekilde dünyaya getir canım. Her doğum bir olmaz bu sefer inşallah umduğun gibi bir ekiple karşılaşırsın. Ben çok istedim normal doğurmak sekiz saat suni sancı bile çektim açılmam olmadı bebeğim kakasını yaptı mecburi sezeryan oldum. İki sezeryan ameliyatı geçirdim. Çabuk toparlanıyorsun ilk sezeryanım zor olmuştu ağrı vs ama ikinci rahattı lakin üzerinden kaç sene geçerse geçsin karnınızın tam dikişlerin olduğu yerde hissizlik oluyor üç yıl olmasına rağmen hala o bölgeyi hissetmiyorum ayrıca azıcık ağır birşey kaldırsam ağrısını çekiyorum.
Minbar Geçen sene normal doğum yaptım canım,bende korka korka gitmiştim kötü davranırlar diye ama ebeler hemşireler hepsi o kadar iyiydiki o kadar güzel ilgilendilerki anlatamam. Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsin🤲
ikievlat muzicelerim2 Devlet hastanesi mi onlar size kızdıkça sizde kızın anlamıyorum biraz güler yüz çok mu zor arkadaşımın korkudan bebeği yukarı çıkmıştı onca sancıyla gitmişti oysaki 3 hafta daha bekledi onlar yüzünden