Benim oğlum da 7. haftayı bitirirken bir gün boyunca öyleydi, baktım 8. haftada atak görünüyordu. O hali geçince ellerini denk düşürebilirse emmeye başladı, ana kucağındaki oyuncaklarına sesler çıkarmaya ve oyun halısında vakit geçirmeye başladı. Zaten normalin dışına çıktığı atak haftasına denk gelen günlerde yeni şeyler yapmaya başlıyor 😍 5. haftasında iki gün doğru düzgün uyumamıştı ve atak geçince etrafı görmeye, bizlere gülmeye başlamıştı 😃