Bebitombuyuyor Kızlar cocugum bugun biraz suda kaldıgı için üşüdü ateşi çıkar diye ateş ölçerle ölçtüm 34.5 larda dalan sonra kendimi ölçtüm benimkide 34.3 falan cıkıyor makinnemi bozuldu yoksa normal mi. Kısa kollu kıyafetler var üstümüzüde
amansallagitsin Bebitombuyuyor nrmlde vucut isisi 36 olmasi gerekir onun altinda nrml degl koltuk alti olcer her zaman daha iyidir. Onda deneyin.
KuzeyinAnnesi03 Bebitombuyuyor dijital tabanca modellerde 2 farklı ölçüm var iç ateş ve yüzey sıcaklığı diye boddy yazan ölçüm yapıyor canım 😅 geçen bizde bı ölçüyorum 34 çıkıyor falan baktım yanlış ölçüyormusuz
Bebitombuyuyor amansallagitsin benim kendi ateşimide ölçtüm diğer cocugumunda ondada 34.2 ve 34.3 veriyor
amansallagitsin Bebitombuyuyor bnce bi tane daha yenisi aldirin birde ole deneyin yada brz ustunuze kalin brsy giyinin birz daha zaman gcsn ole olcun baktnz hala ayni doktra gidin nrml dgl.
Hayriyeylul En güvenilir sonucu kulaktan ateş ölçerle alırsınız ama biraz pahalı. Fiyat olarak uygun ve güvenilir olsun derseniz de koltuk altı ateş ölçeri kullanmalısınız