princessgirl Kızlar ya sizinde bebeğiniz uyurken rüya görüyor mu ağlıyor derin derim nefes alıp veriyor bazen gülüyor gülerken neyse ağlarken ne yapacam bilmiyorum uyandırmak istemiyorum zor uyuyor sonra okuduğunuz dua falan var mı şu sıra sık olmaya başladı 3 aylık
gencmom_ princessgirl meleklerle oyun oynuyor derler büyükler bazen korkutma olurmuş koştuklarını falan görürlermiş Benim kızım 1 yaşını geçti rüyasında kedimizi görüyor uyurken miyav diyor nefes nefese kalıyor hatta eliyle sevme vurma şeyi yapıyor 🤣
princessgirl gencmom_ o an ne yapacam hiç bilmiyorum bakakalıyorum ayetel kursi okuyorum hafiften elimi üstüne koyuyorum ama 1 2 dakka sürüyor derin derin nefes alıyor ağzını büzüyor ağlıyor değişik mimikler yapıyor üzülüyorum bende
ElonunAnnesi Tabii gönül meleklerle oynuyor falan ister ama meleklerin korkutması biraz saçma olmuş. Bilim ile yaklaşmak iyidir Kızın 10 aylik arada ben de yaşıyorum. İç çeke çeke ağlar. Rüya görüyor olabilir. Karnı acıkmış olabilir. Gazı olabilir. Herhangi kötü bir anlam yüklememeye çalışın . Hergun serum fizyolojik yapmayı ihmal etmeyin. Gerisi hallolur .
heygorl Uyku döngüsünde ağlıyor. Derin uykudan hafif uykuya geçerken. Rüya görmüyor yani, normal bir durum. Hafifçe piş piş yapıp poposuna pat pat yaparak uykuya dönmesini sağlayabilirsiniz. Bir de ben buradayım annecim diyebilirsiniz