Kızlar iyi akşamlar size bir sorun olucak benim 10 aylık bir kızım var dün göğüslerindeki büyüklük için doktora götürdüm aman aman bir büyüklük değil normal bir büyüklük ve özel bölgesinde hafif bir tüylenme farkettim bacaklarında ve parmaklarındada aynı şekilde hafif tüylenme vardı kan testi verdik fsh si yüksek çıktı başına böyle bişey gelen varmı erken ergenlik falan filan bişeyler dediler 8 yaşından önce regli oluyormuş çocuklar büyüyünce hamile kalma olasılığı düşüyormuş falan filan endokrinolojiye yönlendirildik bilgisi olan nasıl bir yol izlememiz hakkında bizi bilgilendirebilirmi lütfen