Bizim içinde ağır seyretmiyor 1 buçuk yaş sonrası azalarak kaybolur dediler. KBB doktoru burnuna kamera koyarak teşhisi koydu. Ve evet bizimde çevremizdeki herkes ve hatta doktorlar bile söylememize rağmen göğsünden gelen bir hırıltılı ses olarak değerlendirdi. En ufak soğuk algınlığı geçirdiğinde ses daha kuvvetli çıkıyor çünkü defalarca uyarmamiza rağmen ventolin tedavisi verdiler hiç bir şekilde verilmemesi gerekiyormus şuan cortair kullanıyorum çok daha rahatladı heyecan yapmazsa yada çok yorulmazsa ses hiç duyulmuyor diyebilirim.