Rabia_91 Kızlar bebeğim 8 aylık, bi kaç gündür söylüyordu ama bugün tam anlamıyla anne diyor yüzüme bakarak. Odadan gittiğimde sesleniyor. Sanırım duyduğum en güzel kelime olabilir 🥲
iki_prens_annesi_ Rabia_91 maşallah büyük oğlum 13 aylıkken anne dedi küçük oğlum 15 aylık ara ara diyor ama bilinçli demiyor hala
beyzzsenturkk_ Rabia_91 15 aylık hem baba diyor hemde dezeey (sezer) diyor ama asla anne demiyor AN bile demiyor 😒😒😒
gencmom_ Rabia_91 kız canım İlk 4 ayda bi heceleme tarzı anne duydum sonra tövbe etti galiba baba diyor bıyığım mı var benim diyorum ama annesi olduğumu biliyor ona da şükür 🤣 Bazen abla diyor millet bizi abla kardeş sanıyor
Rabia_91 gencmom_ 🤣🤣🤣 süpermiş ya. Babacı olacak belli, e kız çocukları öyle. Bizimki de babasını görünce çıldırıyor çığlık arıyor resmen 😇
gencmom_ Rabia_91 yok babacı değil aslında Beni babasından kıskanır istemez yanıma otursun ona bakarak beni öper bana sarılır babasına tekme tokat 🤣
Mnli Rabia_91 benimki 9 aylık abi gel Asil diyor 😂 anne daha yok 💔 bababababa diye arka arkaya da söylüyor ama o bilinçli değil eşim yine de havalarda tabi
HurremSultannn Rabia_91 benimki 10 aylıkken falan diyordu baya baya anne anne şimdi 17 aylık giki çıkmıyor maymus😂 baba diyor herşeye herşeye herseyeeeeeeeee
Evaninanasi Rabia_91 7 aylıkken söyledi, bir dönem uykuda bile sayıklıyordu bilinçsiz bir şekilde. Sonra babayı öğrendi ve 14 aylık olana kadar hiç anne demedi 😂 14 aylıktan beridir de anneden başka bir şey demiyor 🥹🥹