Sedasss vermedim canım. Yani sürekli ek gıda taraftarıydım ama illaki arada da süt veriyordum. Zaten sabah kahvaltıdır yoğurttur meyvesidir öğlen çorbadır akşam hani onlara göre yemek yapıyordum falan filan derken ek gıda ağırlıklı besleniyorduk yine gece uyumadan önce falan filan süt veriyordu m Bir de gün içinde biraz veriyordum. Evet şöyle bir şey sütün fazlası Demir eksikliğine yol açıyor o dengeyi korumak lazım. Ben zaten ek gıdaya geçtim andan itibaren çocuklara pekmez koyuyordum ek gıdalarına şu an bile pekmez mandalina suyu, pekmez portakal suyu, evimde portakal ve mandalina yoksa bile limon sıkıp veriyorum kan değerleri de gayet normal