rayiha17 ilk defa kaydığında anlamıştım hiç ilişki olmamıştı ama çok ağır kaldırmıştım ve rahatsızlık hissi vardı her hareket ettiğimde hissediyordum bir şey olduğunu, meğerse baya aşağı kaymış doktor az daha uca gelse ipi gözükecekti demişti. İkincisinde pek anlamadım çünkü sürekli ağrım oluyordu ama doktor kaymış dediğinde şaşırmamıştım açıkçası