Yaşandı , bende bu şekilde bıraktım bebegimi.suan bir buçuk yaşında , bakıcı bakıyordu bide . Ama bu bir süreç şuan kendim bakıyorum ama çalışmayı tercih ederdim . İnan bana evde olsam daha iyi olurdu dediğin bir çok şey de iyi olmuyor. Sen olmayınca aç kalacak sanıyorsun daha çok yiyor mesela . Tüm nazı anneye.