Ee011 ah ya 🥹 emeklerimize yazık ben çok üzüldüm şahsen. Onca uğraştım seneler sonra yine taktıracağım 😔İçeriden takmadı plakla sabitleyeceğim dedi 2-3 senedir de plak veriyor gel git aynı değişen bişey yok, direkt gitmemeye karar verdim ona başka dişçiye gideceğim.