taze_anne3 yanlış anlamayın ama doktor size ilaç vermiş sanırım. Başka ilaç içmeseniz iyi olur kafanıza göre. Kızım 2 yaşına girecek ve ameliyat falan oldum çok ilaç kullanmak zorunda kaldım. 12 saat bekle dedi doktor. Ama ne çektim bilseniz… Boğaz ağrısı zor ama dış veya baş ağrısı gibi değil yine de… Ihlamur hemen yumuşatır. Eğer ilacı içerseniz de en az 4 saat bekleyip sağmanızı öneririm. Çocuğa yan etki yaparsa çok üzülürsünüz 😔 geçmiş olsun 🙏🏻