bsrtpl ben cocukluktan beri yıyıyodum neler neler denedim olmadı en sonunda gittiğim bir kuafor mavala acı oje dene dedı daha once cok denedım olmadı dedım bunun tadı berbat dedı aldım gerçekten işe yaradı,her ay da tırnaklarım kotu olmasına ragmen manıkure gittim etler temızlendıkce uzasa nasıl olur fln dıye dıye uzadı cok sukur (mavala acı oje ve kalyon tırnak sertleştirici kullandım)