Merhaba, 4 yaş aşısında kol şişmesi yaşayan annelerimiz oldu mu? Normal mi bu durum, iki kolundan oldu, bir kolunda hiçbir şey yok ama sağ kolu çok şiş ve sert o bölge kolun üst kısmı tamamen kızarmış, böyle belirtiler yaşayan annelerimiz var mıdır? Aşıyı dün olduk, bugün koluna dokunduğumda sertliği fark ettim.