ayselina58 benim bebeğim 2 aylıkken kabız olmuştu poposuna zeytinyağı sürmüştüm kulak çubuğu ile. tabi ki doktorunuza danışmadan yapmayın. bol su içirmeye çalışın. 6 ayını geçmiş kayısı tükettirebilirsiniz. bir de benim bebeğime tarhana çorbası yarıyor eğer acısız tarhananız varsa yapabilirsiniz ben 6. ayından itibaren verdim bir sorun olmadı ama dediğim gibi acısız.