Kızlar bebeğim tam iki haftalık 10 gündür kuvezdeydi bu gün çıktı. Eve geldiğinden beri hiç uyumamisti ama mamasını falan yedi 7 de uyudu uyandırmaya çalışıyoruz ama uyanmiyo. Acıkınca uyanır mi zorlayalim mi ?
Tekrar sarılık olur diye çok korkuyoruz