14 aylık bebeğim asla derin uykusu yok önceden süt sağıp besliyordum ama artık aptamil devam sütü içiyor mesela şimdi içirdim 160 cc karnı tok ama ağlayarak uyanıyor ayağıma alıp sallıyorum şuan hasta ve diş çıkarıyor ama genelde hep böyle geceleri sık uyanan bi bebek asla bilmem sabaha kadar uyuduğunu 2 napcam ben ne zaman düzelecek ne zmaan derin uyku olucak ?