3melekannesi_ park yok mu civarda? Bizim de öyle sayılır. Annem ve kayınvalidem her ay dönüşümlü geliyor . Ama geçiyor İnan , şimdi kızım 3.5 yaşında . Parka gidin , market gezin , merkez ilçedeyseniz caddelerde yürüyüş yapın. Bizim de kimsemiz yoktu öyle öyle büyüttük , şimdi park arkadaşı , site arkadaşı var .