3melekannesi_ Arkadaşlar merhaba bebeğim haftaya 9. Ayına girecek sabah 7 gibi uyanıyor gün içinde 2 kez uyutuyorum ama az geliyor sanki. Akşam 7:30 da bayılıyor resmen yanlış mı yapıyorum acaba?
27ozlem 3melekannesi_ benim 10 buçuk aylık şuan iki uyku yapıyor ama eğer çok erken kalktıysa üçüncüyü de yapıyor ama o daha çok şekerleme yani 30-45 dk civarı