ayselkla23 Merhabalar kızlar bisey sormak istiyorum bunu yaşayan var mı aranızda acaba bir düşükten sonra ne zaman gebelik düşünülmeli
Asemkar ayselkla23 ben düşük yaptikdan 6 ay sonra gebe kaldım ve doktorum öyle önerdi benim bebegiminfe kalbi durmusdu
minikpandam-_- ayselkla23 2 kere oldu ilk bebeğim 10+2 ikinci bebeğimin 8+4 te durdu kalbi. İlkinde doktor 2 ay sonra düşünebilirsin dedi bebeğimi parçaladılar sonra kendim düşürdüm önlem amaçlı kürtaja girdim. Diğerinde vakumla aldılar doktor 3 ay bekle dedi 2 ay sonra zaten hemen olmuyor diye korunmayı bıraktım kızım oldu şimdi 1 yaşında 🥰
Newmomy ayselkla23 benim de ilk gebeliğimde kalp atışı hiç duymamıştık kürtaj oldum, 3 ay sonra 2.hamileliğim oldu çok şükür sağlıklı doğdu şimdi 6 aylık doktor o zaman 2 ay sonra ideal demişti
hndathn Eğer ki ilk düşükse 1 adet döneminden sonra olabilir genelde 3 ay falan bir dinlenme diyen doktorda var 1 adet döneminden sonra da hamile kalabilirsiniz diyende
Asemkar ayselkla23 hiç üzülmeyin rahim kemdisini duzleyince Allahimda nasip ederse olur inşallah ben öyle akışına bıraktım 6 ay sonra gebe kaldim
ayselkla23 minikpandam-_- Rabbım bağışlasın inşallah işte bende tekrar düşünüyorum ama korkuyorumda tekrarlar mi o psikolojiye de giremiyorum isyiyorumda bilemedim napacagimi
minikpandam-_- ayselkla23 Amin inşallah tavsiyem unutman yoksa stresten süreç zehir oluyor. Hem sağlıklı bir bebeğin varmış ikincide olur inşallah 🥰
Aysecan0335 Psikolojik olarak hazır hissetmek çok önemli ve tavsiyem öncesinde pıhtılaşma varmı ya da rahimde bir sorun varmı diye baktırmak. Benim 2 düşüğüm oldu işkinde 1 yıl bekledm 2. Düşükten sonra 9 ay bekledim o aralardada her şeye baktırdım
ayselkla23 Aysecan0335 benim işte ilk düşük oldu kalbi ilk haftlarda duyduk 9 hafta gittimde durmuş dedi bakalım hayırlısı buymuş rabbiminde hır bildiğin vardır 💔
ayselkla23 Newmomy Newmomy benimde martin 20 sinde gittim kalbi durmuş dediler kürtaj oldum nerden baksam 2.bucuk ay oldu düşünmeye korkuyorum tekrar yaşar mıyım o sorunlari 😒