Hayırlı akşamlar herkese.
Oğlum 5 yaşında orta düzey otizmli hiç kelimesi yok yani yok derken bilinçli söylediği kelimesi yok şarkıları, gün içinde konuştuğumuz kelimeleri canı isterse o an tekrar ediyo sadece.
Bu zamana kadar cesaret edip bir türlü tuvalet eğitimi veremedim konuşmadığı dan dolayı bı de ağlama krizleri çok fazla sürdüğüden.
Ama bu sene baslamam lazım galiba çünkü anaokuluna başlayacak ama nasıl yaparım nasıl ederim bilmiyorum geçen sene özel eğitim öğretmeni başlamam gerektiğini söyledi bende yukarıda yazdığım sebeplerden bı de küçük bı bebeğim pldugundan dolayı yapamam diye bu seneye erteledim ama çok korkuyorum nasıl bır yol izlemem lazım bana yol gösteren olursa çok sevinirim gerçekten.