halin00 Kızlar cuma günü sezaryen oldum. Sezaryen yaramın kenarı hafif şişmiş arada yanıyor açıyor. Normal mi bu
Olric11 halin00 hayır değil Doktorunuza görünün lütfen Benim doktorum ufacık bir şisme olursa gel demişti bence ihmal etmeyin geçmiş olsun
lceLady halin00 Muhtemelen yara açılmış. Acilden dr gidin yardımcı olurlar. Evde batikon varsa sürün temizleyin bi güzelce. Sarıyorsanız tekrar sarın Dr gitseniz batikon ile temizleyecek cünkü Batikonun bir zararı yok
Pera48 halin00 evett hafif şişlik normal bana dr um hametan vermişti sürmem için. Dr unuz verdiyse sürebilirsiniz. Ama bi enfeksiyon gibi bi şişlik varsa dr a gidin
lAmMelodi halin00 Bendede kenarda yanma vardı azda şişlik ama dikiş yerim iyiydi.Siz doktora resim atın en iyisi.
Melisayda Doktora gitmenizde fayda var dikiş ucu enfeksiyon olmuştur kuru tutun o bölgeyi duştan sonra kurutma makinesini uzaktan tutarak kurut.