Hastanede oğlumun emzigi yere düşmüştü yere düştüğünü unutum onu oğluma verdim sonradan aklımda geldi ama iş işten geçmişti şuan da ona birsey olacak diye çok korkuyorum ne yapmam lazım acaba bugün alışverişe gittik orda uyudu hala uyuyor erken uyuduğu için de birsey mi oldu diye düşünüyorum yardımcı olun lütfen bana