denizin_annesi_ İyi akşamlar kızlar yardımınıza ihtiyacım var kesilen süt geri gelir mi? Yorgunluk stres derken sütüm git gide azaldı ve bugün hiç gelmedi. Benim gibi sütü kesilip geri gelen var mı?? Varsa tavsiyeleriniz nelerdir?
imeaeb denizin_annesi_ Bugün aynı soruyu Osman Gönülal’a sormuşlar hiç olmayan süt bile geliyorken o neden olmasın demiş gelir diyor yani süt artırıcı olarak su en çok tavsiye edilen günde 3 lt için bestlak kullanabilirsiniz forumda çok solgar okudum artırıyormuş onu deneyebilirsiniz
Pera48 denizin_annesi_ gelirr öncelikle sütüm kesildi kaygısından bi çıkın. Kuru dut varsa 5 dk kaynar suda (1yk-1 su bardağı) kaynatıp içerseniz artar inşallahh. Dünyanın da sonu değil ilk sütünüz nasip olmuş buna da şükür. Stres unsurlarını azaltın her emzirmeden sonra 2 bardak su için. Bir de her fırsatta uyuyun uykusuzluktan azalmış olabilie. Size stres yaptırmayacak bir arkadaş ya da akrabanızdan destek isteyebilirsiniz.
nnidua denizin_annesi_ bugün bı doktor hiç olmayan süt geliyosa kesilen sütte gelir diyodu. Önce neden kesildiğini bilmeniz gerekiyo sonra çözüm aramaniz
Pera48 denizin_annesi_ eica ederimm sabah akşam birer bardak içilebilir içindeki dutları da yiyebilirsiniz. En az5 en fazla 9 gün yapmalısınız. Sonra ara verip tekrar yaparsınız. Linki de bu instagramda gönderi.